შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
  1-3 ქულა
    4-5 ქულა
    6-7 ქულა
8-10 ქულა
მოსწავლე მსჯელობს ნივთიერების ატომურ - მოლეკულურ აგებულებაზე;
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს ნივთიერების ატომურ მოლეკულურ აგებულებაზე
მოსწავლე ზოგადად და ხარვეზებით მსჯელობს ნივთიერების ატომურ -მოლეკულურ
აგებულებაზე
მოსწავლე მსჯელობს ნივთიერების
ატომურ- მოლეკულურ აგებულებაზე
მოსწავლე წარმატებულად მსჯელობს
ნივთიერების ატომურ - მოლეკულურ
აგებულებაზე მოყავს ადეკვატური მაგალითები
განიხილავს მაგალითებს, რომლებიც მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს;
ვერ მოჰყავს მაგალითები, რომლებიც მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
ხარვეზებით განიხილავს მაგალითებს ,რომლებიც
მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
 განიხილავს მაგალითებს ,რომელიც მოლეკულების  და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
წარმატებით განიხილავს მრავალფეროვან მაგალითებს ,რომელიც მოლეკულების და ატომების  მცირე ზომებზე მიუთითებს,
აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელებს
ვერ ახერხებს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელების აღწერას
ხარვეზებით აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელებს
 აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელებს
წარმატებით აღწერს სხვადასხვა  ნივთიერების მოდელებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий