კრიტერიუმები
|
1-3 ქულა
|
4-5 ქულა
|
6-7 ქულა
|
8-10 ქულა
|
მოსწავლე მსჯელობს ნივთიერების ატომურ - მოლეკულურ აგებულებაზე;
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს ნივთიერების ატომურ მოლეკულურ აგებულებაზე
|
მოსწავლე ზოგადად და ხარვეზებით მსჯელობს ნივთიერების ატომურ -მოლეკულურ
აგებულებაზე
|
მოსწავლე მსჯელობს ნივთიერების
ატომურ- მოლეკულურ აგებულებაზე
|
მოსწავლე წარმატებულად მსჯელობს
ნივთიერების ატომურ - მოლეკულურ
აგებულებაზე მოყავს ადეკვატური მაგალითები
|
განიხილავს მაგალითებს, რომლებიც მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე
მიუთითებს;
|
ვერ მოჰყავს მაგალითები, რომლებიც მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე
მიუთითებს,
|
ხარვეზებით განიხილავს მაგალითებს ,რომლებიც
მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
|
განიხილავს მაგალითებს ,რომელიც
მოლეკულების და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
|
წარმატებით განიხილავს მრავალფეროვან მაგალითებს ,რომელიც მოლეკულების
და ატომების მცირე ზომებზე მიუთითებს,
|
აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელებს
|
ვერ ახერხებს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელების აღწერას
|
ხარვეზებით აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების მოდელებს
|
აღწერს სხვადასხვა ნივთიერების
მოდელებს
|
წარმატებით აღწერს სხვადასხვა
ნივთიერების მოდელებს.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий