პროექტის სახელწოდება : „ბარომეტრები ” - მათი წარსული
და აწმყო.
პროექტის იდეა: ბარომეტრების
შესახებ ინფორმაციის მოძიება და შესწავლა.
პროექტის აქტუალობა : პროექტი აქტუალურია იმით რომ მოსწავლეები გაიღრმავებენ
ცოდნას, მიიღებენ ინფორმაციას ბარომეტრების შესახებ.
პროექტის მიზანი:
. მოსწავლეებმა მოიძიონ საჭირო ინფორმაცია ბარომეტრების
შესახებ,
. გაეცნონ , თუ რა
განსხვავებაა ძველ და თანამედროვე ბარომეტრებს შორის
. მოსწავლეები შექმნიან
პლაკატებს ბარომეტრების შესახებ
. გაეცნობიან ბარომეტრებს
რომელთა დახმარებითაც ატმოსფერული წნევის გაზომვა და ამინდის პროგნოზირებაც შესაძლებელია.
მოსწავლეთა ასაკი: 12 წელი
ვადები: 4 დღე
რესურსები: თაბახის ფურცლები, კალმები ,კომპიუტერი, ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა -1 კლასში შევარჩიეთ პროექტის თემა
აქტივობა - 2 კლასში ჩამოვაყალიბეთ 4 ჯგუფი
აქტივობა - 3 ჯგუფებს მივაწოდე ინსტრუქტაჟი და დავურიგე საჭირო
რესურსები
აქტივობა - 4 მოსწავლეებმა
გადაინაწილეს თავიანთი როლები ჯგუფებში და
შეუდგნენ მუშაობას.
აქტივობა - 5 გავანაწილეთ ვადები და ვუწევდი მათ მუშაობის მონიტორინგს.
აქტივობა - 6 ჯგუფების
პრეზენტაცია
აქტივობა - 7 მონაწილეთა
შეფასება
კრიტერიუმები
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
|
მიზანი
|
ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
მიზნები გარკვევითაა გამოკვეთილი
|
|
ორგანიზება
|
არ შეინიშნება ლოგიკური კავშირი იდეებს შორის
|
გააზრებულია იდეების თანმიმდევრობა, თუმცა ზოგი გადასვლა
იდეებს შორის გაუგებარია
|
იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული, პროექტი
კარგადაა შესრულებული.
|
|
თვალსაჩინოებები
|
ჯგუფს არ ააქვს პროექტის შესაბამისი თვალსაჩინოება
|
ჯგუფს შექმნილი აქვს თვალსაჩინოება, მაგრამ ერთფეროვანი.
|
თვალსაჩინოებები მრავალფეროვანია, შინაარსის შესაბამისი.
|
|
პრეზენტაცია
|
არაეფექტურადაა პროექტის იდეა გადმოცემული,
თვალსაჩინოება არამიზნობრივია, კითხვებს ვერ პასუხობს.
|
პროექტის იდეა ბუნდოვანია, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
ნაწილობრივ პასუხობს კითხვებს.
|
ნათელია პროექტის იდეა, მეტყველება მკაფიოა, იმორჩილებს
აუდიტორიას,
იყენებს თვალსაჩინო-
ებებს, იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული,
პასუხობს ყველა კითხვას.
|
საგანთან
/ საგნებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
საბუნებისმეტყველო
მეცნიერების საფუძვლები
ბუნ.VII.8.მოსწავლეს შეუძლია ნივთიერების ატომურ-მოლეკულური სტრუქტურის აღწერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აღწერს
მოვლენებს, რომლებიც მიანიშნებს
ნივთიერების ატომურ-მოლეკულურ აგებულებას;
·
განასხვავებს
მყარ, თხევად და აირად მდგომარეობებს მათი თვისებებისა (მოცულობისა და ფორმის შენარჩუნება)
და ატომურ-მოლეკულური სტრუქტურის მიხედვით, წარმოადგენს მოდელის სახით;
·
აკავშირებს
ნივთიერების სიმკვრივეს მის პრაქტიკულ გამოყენებასთან;
·
ატარებს
ცდებს და
იკვლევს დიფუზიის მოვლენას სითხეებში, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს;
·
იკვლევს
ტემპერატურის გავლენას დიფუზიის
სიჩქარეზე, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს;
·
აკვირდება
დიფუზიის მოვლენას და მსჯელობს მისი როლის შესახებ ბუნებაში და
ყოფა - ცხოვრებაში, ასახელებს მაგალითებს;
- ადეკვატურად იყენებს შესაბამის ცნებებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
პროექტის ხელმძღვანელი: ხათუნა ჩავლეშვილი;
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: chavleshvili.khatuna@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий