სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება : „ბარომეტრები ” - მათი წარსული და აწმყო.



პროექტის იდეა:  ბარომეტრების შესახებ ინფორმაციის მოძიება და შესწავლა.

პროექტის აქტუალობა : პროექტი აქტუალურია იმით რომ მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას, მიიღებენ ინფორმაციას ბარომეტრების შესახებ.

პროექტის მიზანი:

. მოსწავლეებმა მოიძიონ საჭირო ინფორმაცია ბარომეტრების შესახებ,
. გაეცნონ , თუ რა განსხვავებაა ძველ და თანამედროვე ბარომეტრებს შორის
. მოსწავლეები შექმნიან პლაკატებს ბარომეტრების შესახებ
. გაეცნობიან ბარომეტრებს რომელთა დახმარებითაც ატმოსფერული წნევის გაზომვა და ამინდის პროგნოზირებაც შესაძლებელია.

მოსწავლეთა ასაკი:  12 წელი

ვადები: 4 დღე

რესურსები: თაბახის ფურცლები, კალმები ,კომპიუტერი, ინტერნეტი.

პროექტის მსვლელობა:

აქტივობა -1  კლასში  შევარჩიეთ პროექტის თემა

აქტივობა - 2 კლასში ჩამოვაყალიბეთ 4 ჯგუფი

აქტივობა - 3 ჯგუფებს მივაწოდე ინსტრუქტაჟი და დავურიგე საჭირო რესურსები

აქტივობა - 4  მოსწავლეებმა გადაინაწილეს თავიანთი როლები  ჯგუფებში და შეუდგნენ მუშაობას.

აქტივობა - 5 გავანაწილეთ ვადები და ვუწევდი მათ მუშაობის მონიტორინგს.

აქტივობა - 6  ჯგუფების პრეზენტაცია



აქტივობა - 7  მონაწილეთა შეფასება

კრიტერიუმები
ელემენტარული
      1 ქულა
მისაღები
    2 ქულა
ოსტატური
      3 ქულა

მიზანი
ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
მიზნები გარკვევითაა გამოკვეთილი

ორგანიზება
არ შეინიშნება ლოგიკური კავშირი იდეებს შორის
გააზრებულია იდეების თანმიმდევრობა, თუმცა ზოგი გადასვლა იდეებს შორის გაუგებარია
იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული, პროექტი კარგადაა შესრულებული.

 თვალსაჩინოებები
ჯგუფს არ ააქვს პროექტის შესაბამისი თვალსაჩინოება
ჯგუფს შექმნილი აქვს თვალსაჩინოება, მაგრამ ერთფეროვანი.
თვალსაჩინოებები მრავალფეროვანია, შინაარსის შესაბამისი.

 პრეზენტაცია
არაეფექტურადაა პროექტის იდეა გადმოცემული,
თვალსაჩინოება არამიზნობრივია, კითხვებს ვერ პასუხობს.
პროექტის იდეა ბუნდოვანია, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
ნაწილობრივ პასუხობს კითხვებს.
ნათელია პროექტის იდეა, მეტყველება მკაფიოა, იმორჩილებს აუდიტორიას,
იყენებს თვალსაჩინო-
ებებს, იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული,
პასუხობს ყველა კითხვას.



საგანთან / საგნებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

საბუნებისმეტყველო მეცნიერების საფუძვლები

ბუნ.VII.8.მოსწავლეს შეუძლია ნივთიერების ატომურ-მოლეკულური სტრუქტურის აღწერა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

·        აღწერს მოვლენებს, რომლებიც მიანიშნებს ნივთიერების ატომურ-მოლეკულურ აგებულებას;
·        განასხვავებს მყარ, თხევად და აირად მდგომარეობებს მათი თვისებებისა (მოცულობისა და ფორმის შენარჩუნება) და ატომურ-მოლეკულური სტრუქტურის მიხედვით, წარმოადგენს მოდელის სახით;
·        აკავშირებს ნივთიერების სიმკვრივეს მის პრაქტიკულ გამოყენებასთან;
·        ატარებს ცდებს და იკვლევს დიფუზიის მოვლენას სითხეებში, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებ;
·        იკვლევს ტემპერატურის გავლენას დიფუზიის სიჩქარეზე, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებ;
·        აკვირდება დიფუზიის მოვლენას და მსჯელობს მისი როლის შესახებ ბუნებაში და ყოფა -  ცხოვრებაში, ასახელებს მაგალითებს;
  • ადევატურად იყენებს შესაბამის ცნებებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.

პროექტის ხელმძღვანელი: ხათუნა ჩავლეშვილი;

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: chavleshvili.khatuna@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий